خانه » وبلاگ » 10 ترند دکوراسیون داخلی سال 2024

10 ترند دکوراسیون داخلی سال 2024

ترند دکوراسیون داخلی سال 2024
فهرست مطالب

در صنعت مد هروز شاهد ترندهای بروز و جدیدی برای دکوراسیون داخلی هستیم و تمامی پیشنهادهایی که در طول سال در فضای داخلی خواهیم دید، به دنبال هدف مشترک و دادن ظاهری راحت به طراحی هستند. در این مطلب از دکوریکو با 10 ترند دکوراسیون داخلی سال 2024 آشنا خواهید شد.

استفاده از طرح های منحنی

از نظر معماری خطوط منحنی آرامش بخش تر هستند و علاوه بر آن متناسب با مد روز! طراح هایی با خطوط صاف و گوشه تیز مثل قدیم جایی در مد روز ندارند و افراد کمی علاقه مند به این طرح هستند. استفاده از خطوط منحنی در مبلمان، میز ناهارخوری یا میزهای قهوه‌خوری باعث ایجاد فضای پر انرژی میشوند.

استفاده از طرح های منحنی در ترند 2024

مبلمان با ارتفاع کوتاه

از جدیدترین ترند های دکوراسیون داخلی سال 2024 میتوان به مبلمان کم ارتفاع یا بدون پشتی اشاره نمود که به فضای خانه حس راحتی و صمیمیت میبخشد و همچنین به راحتی ست میشود. از دیگر فواید مبلمان با ارتفاع کوتاه این است که باعث میشود سقف خانه بلندتر دیده شود که جذابیت بالایی از نظر مد روز دارد.

مبلمان ارتفاع کوتاه_ ترند دکوراسیون داخلی 2024

 

در های کشویی

درهای کشویی علاوه بر مانع شدن از محدود کردن فضا، راهی عالی برای گسترده کردن فضای مینیمالیستی هستند و برای فضاهای کوچک مثل آپارتمان ها بهترین انتخاب هستند. انواع مدل‌های درب کشویی امروزه در دکوراسیون منزل کاربرد دارند؛ به ویژه برای فضاهایی مانند اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام، درب‌های کشویی کاربرد بسیاری دارند.

ترکیب فلزات در دکوراسیون خانه

یکی دیگر از ترندهای اصلی طراحی برای سال 2024 ترکیب فلزات تیره و روشن و یا طلا و نقره میباشد. می توان مجسمه ‌ها و پایه‌ های لامپ را در این ترکیب رنگ ها با هم ترکیب کرد. اما باید توجه کنید که در این کار زیاده روی نکنید.

ترکیب فلز_ دکوراسیون داخلی 2024

دکوراسیون طبیعی

در سال جدید استفاده از طرح‌های طبیعی و گل و گیاه نیز ترند شده است. افراد زیادی هستند که دوست دارند دکوراسیون خود را به گل و گیاه و وسایل طبیعی پیوند بزنند.

  • بخشی از منزل تان را به چیدمان گل و گیاه اختصاص بدهید
  • رنگ های ترند روز در سال 2024 مثل سبز خاکی و نیلی را در دکوراسیون خود جا دهید
  • چوب کاج از ترند های سال 2024 برای استفاده از مبلمان و سطوح دیگر میباشد که طرفداران زیادی پیدا کرده

 

سبک ماکسیمالیت

سبک مینیمالیسم تا مدت ها در صنعت مد و طراحی تسلط داشته است، اما در سال 2024 تغییر به سمت سبک ماکسیمالیت با پیچ و تاب مدرن سوق پیدا کرده. رنگ‌های هیجانی و انرژی بخش، الگو های پیچیده و ترکیب ‌های متنوع مبلمان و لوازم جانبی در مرکز توجه قرار خواهند گرفت. نکته کلیدی هماهنگ کردن المان ها و ایجاد یک هرج و مرج ساختگی است که عمدی پیچیده به نظر می رسد.

  • استفاده از مبلمان با ابعاد بزرگ
  • استفاده از پترن های متنوع
  • رنگ های ترند روز در طراحی، صورتی آرامسی و فیروزه ای از رنگ های ترند سال 2024 هستند.

سبک ماکسیمالیت_ ترند طراحی داخلی 2024

کفپوش آجری

کفپوش‌های آجری، در سال 2024 راه خود را به دنیای دکوراسیون منزل باز کرده‌؛ با استفاده از این مدل کفپوش، می‌توان جوی گرمتر و بافتی خاص در منزل خود ایجاد کنید. کفپوش‌های آجری با انواع فرش ایرانی به راحتی ست می‌شوند و جلوه بی‌نظیری دارند. همچنین در آشپزخانه و سرویس بهداشتی نیز می‌توانیم از این مدل کفپوش استفاده کنیم.

کفپوش آجری_ ترند دکوراسیون 2024

استفاده از تکنولوژی

هرساله شاهد پیشرفت چشمگیر تکنولوژی هستیم و میدانیم که این عنصر راه خود را به طراحی دکوراسیون داخلی خانه ها هم باز کرده است. تکنولوژی و فناوری می توانند عملکرد، زیبایی شناسی و راحتی را در فضای زندگی ما افزایش دهد. از روشنایی گرفته تا سیستم‌ های امنیتی خودکار پنجره ‌ها، فناوری های مدرن دنیا امکان کنترل ساده و راحتی بیشتر را تامین می‌کند تا صاحبان خانه  قادر باشند نور، دما و امنیت خانه‌ های خود را با یک فرمان ساده تنظیم کنند.

نصب چراغ های کاغذی

چراغ‌های کاغذی و حصیری از جمله ترندهای دکوراسیون داخلی هستند، که این ترند دکوراسیون داخلی برای نورپردازی  برای سبک مینیمالیستی بسیار مناسب است و جلوه ساده و زیبایی به فضا می‌بخشد.

چراغ های کاغذی _ ترند طراحی داخلی2024

دیوار ها با بافت خاص

یکی از راه های مورد علاقه طراحان داخلی علاوه بر دیوار های گچی، برای به نمایش گذاشتن حس نرمی به یک طراحی مینیمال، ایجاد دیوار با بافت های خاص میباشد. سعی کنید برای سال 2024 و استفاده در طراحی دیوار منزل خود از رنگ های خنثی استفاده نمایید.

دیوار با بافت خاص در ترند دکوراسیون منزل 2024

سخن آخر 

دنیای ترند و مد در صنعت دکوراسیون داخلی هر روز در حال تحول است، بنابراین علاوه بر ایده هایی که برای هماهنگی و ترکیبت بهتر عناصر در طراحی دکوراسیون داخلی میبیند بهتر است در اولویت انتخاب های خود با توجه به روحیات و سبک زندگی حودتان نیز جلو بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.